duminică, 14 noiembrie 2010

Salata de toamna

Toamna, cine stie, gaseste prin piata ridichi negre. Impreuna cu miere, sunt un excelent medicament pentru gripe, raceli si alte asemenea. A fost insa incredibil pentru mine descopar ca se poate face o slata cu adevarat gustoasa!

Salata de ridiche neagra:
- o ridiche neagra de dimensiune medie
- 2 sau 3 mere ( de toamna, adica mai dulci, nu seci dar nici foarte zemoase)
- o ceapa
- sucul de la o jumatate de lamaie si niscai ulei de masline


Cum am facu eu: am bagat ridichea neagra la robot si am razuit-o destul de fin. Apoi, am facut la fel cu merele, peste care am stors imediat jumate de lamaie, sa-si pastrezeze culoarea, apoi am pus ceapa la maruntit.

In final, am amestecat toate cele trei categorii intr-un vas comun, cu o lingura de lemn, ocazie cu care am mai strecurat si ceva ulei de masline. A iesit ceva fain, in care zeama marului si sucul de lamaie au stins iuteala cepei si ridichii albe. Ma intreb cum ar fi sa pun in loc de mere o gutuie :)

6 comentarii:

laur1985 spunea...

Salut!

As fi interesat sa cumpar 2 articole pe blogul/siteul tau. Articolele vor arata ca primele doua de pe www.blogreflex.ro (cele legate de Pariuri-x). Articolele vor fi facute de mine si vor contine patru linkuri (trei intr-un articol, unul in al doilea articol). Daca esti interesat/a astept un mail la adresa laur_rapidistul@yahoo.com cu adresa blogului si un pret pentru care esti de acord sa le postezi.

O zi buna!

Fotograf Clara spunea...

Foarte interesanta reteta ! Deja ii simt gustul... Cand ajung acasa o pun in aplicare ! Merci !

Maria spunea...

Ar fi delicios. Imi polua-n gura... o sa o fac si eu cat de curand, multumesc pentru idee...:)

Masaj erotic Sibiu spunea...

Doamne, cred ca e "mortala"! Trebuie neaparat sa o fac si eu... O sa-ti scriu... :)

Adi spunea...

Imi plac ridichiile negre :)

Findia Group spunea...

Multumim pentru informatii!